Edit Content
Το έργο μας ως Δημοτική Αρχή στην ποιοτική παροχή υπηρεσιών στους Δημότες.
ISO 9001
Ο Δήμος Κορυδαλλού απέκτησε το Νοέμβριο του 2004 σήμα ποιότητας ISO 9001.
O Δήμος Κορυδαλλού έγινε ο πρώτος μεγάλος Δήμος της χώρας που πιστοποιήθηκε από τον ΕΛΟΤ, διαθέτοντας πια ένα «ζωντανό εργαλείο διοίκησης, ένα αξιόπιστο σύστημα διαχείρισης της ποιότητας των υπηρεσιών που παρέχει στους Δημότες του, το οποίο συνεχώς βελτιωνόταν και αναπτυσσόταν.
Αυτό πρακτικά σημαίνει:
-
ενιαίος και αξιόπιστος τρόπος καταγραφής και παρακολούθησης των αιτημάτων των δημοτών.
-
ικανοποίηση των αιτημάτων στον ελάχιστο δυνατό χρόνο.
-
λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου με βάση ποσοτικούς και ποιοτικούς δείκτες.
-
αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών, ώστε να βελτιώνεται διαρκώς το επίπεδο εξυπηρέτησης του Δημότη.
-
ύπαρξη έγκυρων στατιστικών στοιχείων ως απαραίτητη προϋπόθεση για την βελτίωση της εξυπηρέτησης.
-
βελτίωση της πυρασφάλειας και γενικότερα της ασφάλειας χώρων και αρχείων, αλλά και των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων.
-
ανάπτυξη κλίματος συμμετοχής και συνεργασίας μεταξύ των εργαζομένων αλλά και μεταξύ Διοίκησης και εργαζομένων.
-
Δυνατότητα λήψης από το Δήμο Πιστοποιητικού Διαχειριστικής Επάρκειας!!! και απ' ευθείας χρηματοδότηση των προγραμμάτων του από την Ευρωπαϊκή Ένωση χωρίς τη διαμεσολάβησητοπικών φορέων (περιφέρεια, Νομαρχία, κ.τ.λ.)
1560: Γραμμή εξυπηρέτησης Δήμου Κορυδαλλού
Δημιουργήθηκε νέα υπηρεσία, στελεχωμένη με το απαραίτητο προσωπικό, η οποία συνδέθηκε ηλεκτρονικά με όλες τις Δημοτικές υπηρεσίες.
Ο Δημότης, καλώντας τον τετραψήφιο αριθμό 1560, υπέβαλε το αίτημά του και ενημερωνόταν για την προώθηση του και την τελική ικανοποίηση του αιτήματος. Επίσης πληροφορούνταν άμεσα και έγκυρα για όλα όσα αφορούν το Δήμο του, ενώ μπορούσε να λαμβάνει και γενικότερες πληροφορίες που αφορούσαν την εργασία, την εκπαίδευση, την Δημόσια Διοίκηση, την ψυχαγωγία του και τη ζωή του.
Γραφείο υποδοχής του Δημότη
Τέθηκε σε λειτουργία το Γραφείο Υποδοχής Πολιτών του Δήμου Κορυδαλλού, που στεγάστηκε στο ισόγειο του παλιού Δημαρχείου.
Οι πολίτες για να μην ταλαιπωρούνται, αναζητώντας την κατάλληλη υπηρεσία ή τα απαραίτητα δικαιολογητικά, μπορούσαν να απευθύνονται στο Γραφείο Υποδοχής Πολιτών, στο οποίο μπορούσαν να υποβάλλουν το αίτημά τους, αφού η υπηρεσία συνδεόταν ηλεκτρονικά με τη «Γραμμή Εξυπηρέτησης 1560».
Κ.Ε.Π. (ΚΕΝΤΡΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ)
Το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) εξυπηρετούσε άμεσα, πρωί και απόγευμα, χιλιάδες Δημότες. Πιστοποιητικά του Δήμου παρέχονται από το Κ.Ε.Π. και το δεύτερο τμήμα του ΕΔΑΠΕ, ενώ είχε μηχανογραφηθεί στο Κ.Ε.Π. το Ληξιαρχείο και το Μητρώο.
Ενισχύθηκαν οι υπηρεσίες του Δήμου και των Νομικών Προσώπων με επιστημονικό προσωπικό.
Υλοποιήθηκαν προγράμματα συνεχούς επιμόρφωσης του προσωπικού.